v. 28 (27+1)

89 dagar kvar, magen känns plötsligt enorm och jag börjar få putnavel!

Galet hur magen har förändrats den sista veckan, STOR är väl det bästa ordet att beskriva den med. Jag tycker att det räcker med mage nu, men icke picke! Den ska växa och gro (snarare barnet) i ca. 12 veckor till! Hua, det skrämmer mig! Undrar hur stor den blir till slut. Men man säger väl att man blir större med barn nr. 2?

Jag är sugen på allt och ingenting hela tiden. Lite av varje hade varit gott. Typ lite inlagda vitlöksklyftor, inlagd parmesan, en kopp kaffe, några tripplechoklatcookies, chili och koriander....ja och citron! Men vänta, lite kolsyrat vatten också...och mint! Sa jag sushi också? Och piggelin! ALLT vill jag ha, men bara liiite!

Imorgon ska vi äntligen få veta vilken sort som bor i magen. Alla tycker man är så hemsk när man "önskar". Men det skiter jag i, jag har en "önskan" eller kanske snarare så hoppas jag på att det blir en pojke. Jag menar vem vill inte ha en av varje? Men till alla blödiga människor där ute, om det blir en flicka blir jag självklart inte mindre glad för det, det blir ingen av oss!  




Kommentarer
Postat av: Jenny Haidarian

Jag vet inte om min mage blev större andra gången, måttet stannade på exakt samma som med Midas iaf :P Jag tror du har en pojk i magen! Jag har faktiskt gissat rätt på nästan alla ;)

2010-07-19 @ 09:20:19
URL: http://jennyhaidarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0