v. 29 (28+1)

82 dagar kvar till BF, ganska lagom många känns det som just nu.

Tänk att det är en liten tjej. Jag är så nyfiken så jag tror jag spricker snart! Undrar hur hon ser ut, liknar hon Tyra? Liknar hon mig? Liknar hon Carl? Eller någon helt annan i våra familjer? Hon kanske är en helt egen version av ingen alls! Och undrar hur hon är! En lugn bebis, skrikig bebis, vaken bebis eller en sov bebis?

Vår tjej "Pål" hickar inte alls lika mycket som Tyra gjorde. Hon sparkas och grejar mest hela tiden där inne. Mest grejar hon när Tyra använde sig av sin högsta stämma eller när vi sjunger. Minst i farten är hon när Carl pratar och är nära. Då är det vekligen lugna gatan, antagligen för han har så mörkstämma som lugnar eller något åt det hållet.

En av mina "cravings" (mitt enda egentligen) har försvunnit som var kaffet! Jag var vekligen sugen på det hela tiden varje dag förut, men nu smakar det päckel! Det har inte blivit utbytt mot något än, jag är mest sugen på allt fortfarande. Gärna sådant vi inte har hemma heller, det är så typiskt! Som nu, nu vill jag ha kålpudding. Inte så lätt att fixa 23:46 på kvällen direkt...



en badmage!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Hejsan jätte fina bilder kram älskar svart/vitt o naket. e så starkt. Jätte fin mage. Massa kramar // Patrik

2010-08-07 @ 00:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0