Bad day

Ont i magen, ont i huvudet, trött och finnig.

Jag önskar så att vi bodde i Borås nu så Tyra kunde hänga med ut till stugan i helgen med mina föräldrar. Jag behöver få vara ensam, bajsa ifred, ha det mörkt och somna på soffa när jag vill.

Önskarönskarönskar
att hon ville sova denna eftermiddag... det blir det ju inget av det vet jag. Nu har hon fullt upp med att stänga och öppna dörren till sitt rum, hon når dörrhantaget plötsligt... när blev hon så lång?


jag vill helst spendera dagen här, i sängen! fookk jo!


Kommentarer
Postat av: Karin & Märta!

Ja, knullmammor är de senaste.

Men bara fråga. Fråga massa. Vill inte säga för mycket, utan du får fråga. Vet när jag var nära alla sa ju ditt och datt men går inte beskriva. Kan säga att det gör ont, de gör de. Men nu kan jag inte ens minnas smärtan. Du klarar de, du bara gör de. Ju mer du spänner dig och ju mer stressad ju mer låser de sig. De var ju när de gav mig morfin jag slappnade av och kroppen fick arbete!

Ja, men frågaaaaa! :D

2010-06-11 @ 19:10:49
URL: http://kaarinlinneamaria.blogspot.com
Postat av: Nikki

Jag lider med dig. Har också en bajsig dag...trött, huvudvärk, foglossning osv..

2010-06-11 @ 19:48:09
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0