Böldpest

I början av året blev jag finnig, jag visste inte varför. Nu vet jag, graviditeten. När alla dessa småfinnar blossade upp började jag få ont bakom ena örat och kände där den största finne jag någonsin känt... trodde jag! Så här ett halvår senare så inser jag att det visst inte är en finne utan världens äckligaste BÖLD (eller snarare fettknöl). Jaha, då har jag fått en fettknöl precis som min mamma. Hon opererade (dem sög ut innehållet) bort sin i våras och sa att det var det värst hon har gjort, inte i smärt väg utan i äcklighetsväg.

Jag är vill operera bort min nu, innan den blir för stor. Kanske smartare att vänta till hösten med tanke på infektionsrisken i sommar.

Jag är äcklig!


ett monster!


Kommentarer
Postat av: Jenny Haidarian

Kan ju vara en lymfkörtel som fått spel? :P

2010-06-11 @ 19:40:51
URL: http://jennyhaidarian.blogg.se/
Postat av: Jenny Haidarian

Sv: Ja, jag tycker det ser ut som lymfkörtel iaf! Varit sjuk det senaste? De kan vara svullna ett bra tag efter! Jag hade en svullen vid öronsnibben i säkert 1-2 mån efter att jag varit sjuk, nojjade som faan över lymfom! ;P

2010-06-12 @ 14:29:43
URL: http://jennyhaidarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0