Mååla

Det ritas väldigt mycket hos oss, eller som Tyra säger "mååla". När Tyra blev 17 månader i måndags fick hon sitt egna ritblock (efter att ta ritat upp alla våra kollegieblock) och ett packet kritor. Det blev väldigt poppis att få sina egna grejer och nu har hon snart ritat slut på ALLA papper i hela blocket!

Min bästis är jätteduktig på att rita, hon vet vilken krita som är gul och vilken som är brun. Hon vet även att nallen är brun. Hon sitter hela tiden och berätta om vad hon ritar och är väldigt koncentrerad.

Jag filmade henne lite här om dagen, jag vet inte hur koncentrerad hon är här för så fort jag drar fram kameran så vill hon ha den och kika bilder. Jaja, lyssna och titta på min duktiga tjej.

 


Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

Gud vad söt hon är! hahaha :D o duktig när det gälelr färgerna :)

2010-06-12 @ 17:37:19
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0