Solskydd

Även om jag smörjer Tyra 1-3 ggr per dag (beroende på hur mycket vi är ute) så funderar jag på att köpa en solskyddad baddräkt till henne. Det känns faktiskt ganska så vettigt, och som en bra investering på många vis. Jag har nämligen insett, ja det gjort väl jag för längesedan att Tyra inte tänker sitta insmord i skuggan med kläder på sig hela sommaren, nej knappast alltså! Vi kommer ju spendera en månad på landet och där har jag i alla fall planerat att slänga upp en pool som blir stående hela sommaren. Så att köpa en en baddräkt som skyddar låter i mina öron inte alls som en dum idé.  Då ska man bara välja vilken man vill ha...


Kommentarer
Postat av: Cicci

Billigare blir och bara sätta en t-shirt på henne...för ska du ha en riktigt bra sån dräkt för du nästan köpa den dyraste för den ska funka bra...ja har bara använt t-shirt på tindra på sommaren...det e bäst..tycker ja i alla fall =)

2010-06-07 @ 07:16:04
Postat av: Jenny Haidarian

Hihi jag har tur som har ungar med superbra pigment så jag slipper fundera på sådant ;) ..är inte avis alls med mitt pigment som inte ens existerar

2010-06-07 @ 07:54:17
URL: http://jennyhaidarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0