Hitler fasoner!

Om det är möjligt så har monstret totalt dragit ner mitt humör i botten, i svartaste djupaste botten. Det är svårt idag, svårt att vara mamma! Allt jag gör blir och är fel.
Får hon inte vatten gråter hon, får hon vatten gråter hon. Sitter jag inte och slår ner alla plupparna på bultbrädan gråter hon tills luften försvinner ur hennes lilla kropp, slår jag ner plupparna tar hon bultbärdan i från mig och kastar den. Mat har hon i magen, sovit sina timmar för dagen har hon också gjort. Jag har lekt med henne, ritat med henne, hon har fått vara med på allt. Men inget och jag menar verkligen INGET duger!

Ja, men så undrar ni säkert varför jag sitter här framför datorn. Jo! Här är det enda stället hon inte skriker på mig. Här "får" jag sitta för mitt egna barn utan att hon svimmar av förtvivlan. Jag får inte hänga tvätt på badrummet, jag får inte plocka in i diskmaskinen, nej jag får inte ens låta garderobsdörrarna stå öppna så det blir lättare att packa.
Nej, vid datorn ska jag sitta så hon från sitt rum kan ta 2 steg och sedan se mig eller sitta i sängen bakom mig och bara titta på mig och gråta. Såna här dagar är det sämsta som finns.

Ni ska få ett smakprov. Efter middagen (vid 16 tiden) testade jag att lägga Tyra. Det gick sådär. 5 minuter kanske är lång tid att kolla igenom för er? Men gör det! Är det någon som känner igen sig?

(Innan jag ens hann tryck på "Spara & publicera" knappen höll hon på att somna stående. Nu sover hon för natten 1,5 timma för tidigt (17:35), utan välling och pyamas i vår säng! Ibland undrar man varför dem ska vara så attans envisa)


lilla monstret!


Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

vi har haft henne hos mamma i typ 1 månad o då va hon ute, men hon gillade det inte lika mkt där borta som hemma, de märkt det me, hon va bara ute en stund o klättrade lite men hon va fortf busig när hon va inne i huset så ja vet inte.. hon kanske bara e en sån buskatt

2010-06-14 @ 11:57:57
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0