Hoppas sommaren är här för att stanna!

Solen gör det verkligen lättare att gå upp mellan halv 6-6 på morgonen, speciellt när man har grannar som hållit en uppe till 2 på natten med husarbete! Kalla mig gnällig, men någon måtta får det vara! Man kan inte stå och hacka sten och bygga ramp till 2 på nätterna när man har inneboende som ligger och sover bokstavligen några meter ifrån. Och inte nog med det så vaknade Tyra vid 3 i natt igen, hon somnade om direkt efter jag vart inne men det gjorde inte jag, tyvärr. Halv 4 kikade jag på klockan sista gången och klockan 5 ropade Tyra på mig. Då hämtade jag in henne till oss och "tvingade" henne att ligga kvar till 5 i 6.

Sen var det full rulle som vanligt, ja för Tyra. Jag låg mest som en zombiesäl på soffan och kollade på barnprogram. Timmarna gick och Tyra blev trött. Jag brukar ju sova med henne egentligen, men inte idag. Massor med saker som behövdes fixas innan vi skulle iväg till Frognerparken för att träffa Hanna och Emil, disk som skulle diskas (de nedrans disktabletterna var slut så det blev handdiskning idag), väskor som skulle packas och en mamma som skulle fixas!

Tjofftjoff, och vi var där! Tyra fick 4 stycken jättefina klänningar av Hanna som hon köpt på Irland. Två av dem var sådär sjuuuk fina så man skulle vilja ha dem själv! Tyvärr kan jag inte pressa mig i en str. 18-24 mån... Hanna hade bästa dealen idag också, om jag tog med filt skulle hon ta med fruktsallad, hur bra är inte det? Sagt och gjort!  Nästan två stor lådor med olika melon sorter, mango och annans slafsade vi i oss idag, okej Tyra hjälpte till endel också. Vi avslutade parkhänget med en tripp till lekplatsen, helt perfekt för en fruktsocker/socker-speadad 1 åring att leka av sig på innan man ska åka hem.


sötaste emil!


tyra gillade "lon" och all annan frukt!


Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

haha ja precis :) bara att köpa hår så ;)



åh vad tyra är söt.. lägg upp bilder på dom sjukt fina klännningarna hon fick me :)

2010-06-03 @ 22:37:32
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0