1 mars

Det är vår! VÅR!? Nej, knappast! Snön det fortsätter att falla och jag blir mer och mer depp för att inte kunna vara ute. Nej, jag kan faktiskt inte. Tyra skriker vilket som vagn eller gå, antar att hon hatar tjocka ytterkläder lika mycket som jag gjorde när jag var liten. Snälla Gud, gör så att det blir vår, jag vill vara ute med mitt barn utan overall och tjocka vinterskor!

Annars så fortsätter Tyras näsa att rinna, inte lika mycket idag dock och hostan blir nog bara värre...eller mer. I fredags hos läkaren så fick vi utskrivet luftvägsvidgande så hon kan andas lättare, mycket bra! Så nätterna har varit OK förutom att hon plötsligt ska kämpa med att vara vaken i minst 1 timma varje natt, typiskt att det alltid ska vara något. Ååå vad jag vill att denna jävla norska förkylining ska ge sig, det är skitjobbigt att höra henne hosta hela tiden, att den lilla kroppen klarar av dessa hårda host attacker är fan ett mirakel. Hoppas att det går över till onsdag,  då har vi BVC-tid och Tyra ska få 1års sprutan, annars får vi väl skjuta upp det IGEN!

Just nu sitter Tyra i mitt knä och säger "denna" till allt hon vill ha! Hon får inte allt hon vill ha så därför får hon superduper bitch fit på mig nu!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Tusen tack! =)

2010-03-01 @ 18:51:39
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans/
Postat av: Nikki

tack. Nääe? Grattis! :D

2010-03-01 @ 19:21:03
URL: http://nikkilili.blogg.se/
Postat av: Anne & Jenni

fasen vad synd då! kollat stan? :)

2010-03-02 @ 17:08:17
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0