FF, nästan i alla fall

"Nu är det dax för fredagsmys om det så är det sista jag gör!"

Päronen + lillebror är i stugan, så jag har FF... nästan i alla fall jag är ju faktiskt förälder nu så en förälder är det ju faktiskt här. Jag myser ensam som så många andra fredagar. Denna fredagen blir det mys med söta mini pyttesmå tomater och kalamataoliver, inte bara nyttigt utan ASGOTT också! Det blev lite godis också, en ask med salta björnar. Men det är knappt så det räknas.

Denna kvällen kommer bli tråkig, inte bara för jag är ensam utan för jag ska väcka Tyra varje timma i 5 timmar fram för hon har slagit i huvet RÄTT hårt idag om vi säger så.
Ja, det ska göras enbart för att se så hon är med i matchen och inte snurrig, med andra ord ha koll så hon inte har hjärnskakning eller liknande. Tråkigt att behöva väcka henne och sedan lägga henne så många gånger.
Hon kommer ju bli helt störd, jag också = tråkigt!

Nu ska jag bädda upp sängen och lägga mig under täcket 10 min innan jag väcker Tyra, sedan blir det Let's Dance och lite bubbelvatten + salta björnar.

GodKväll!

mums och knäppgos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0