Fjärtsoppa och våfflor!

Det är riktig vår idag och jag känner mig glad, nu i alla fall!

Dagen började dålig, fortsatte ganska kasst men nu, NU är det hur bra som helst!
Försäkringskassan ringde nyss och berättade att det inte alls var några problem, det var ju bara att lägga till dagar på nätet så var det klart sen! Så pengarna trillar in på kontot på måndag, nice! Så vårjacka här kommer jag! Så berättade även tanten på F-kassan att man kunde blanda upp dagarna, alltså både med sjukpenningsnivå och lägstabeloppet men detta är inget jag kan göra från min sida på nätet, det saknas en knapp på min sida som gör att jag inte kan göra det tillvalet. Känns ju lite snopet när man nu vill snåla med sina sjukpenningsgrundade pengar men inte kan blanda upp dem för alla lägstabelopp dagarna är slut (för utom 2). Så här blir det att lägga undan pengar till kommande månader helt enkelt! Men det känns lite skitsamma nu när jag vet att jag faktiskt får pengar!

Tyra och jag har hittills idag varit på promenix, lekt på öppna förskolan, diskat typ årets största disk och gjort fjärtsoppa! Jag kanske har gjort världens godaste soppa alltså, det finns nog ingen som slår mig i att göra ärtsoppa! Om en stund, ca 40 min kommer Eva och plockar upp oss, vi ska äta VÅFFLOR hos henne, gött!

Hejsvejs, nu ska här dukas för familjen!

nejnej, här görs det riktig ärtsoppa!


Kommentarer
Postat av: Jenny Haidarian

Uh, vet du, jag blir fortfarande äcklad av våfflor sen vi åt micrade våfflor & vichyvatten hos Fant!! Haha! Det skadade mig rejält! ;P

2010-03-25 @ 21:31:07
URL: http://jennyhaidarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0