Grattis till mig den 13 mars!

Nu är jag 24 år och har ångest. Ja, faktiskt så har det krupit fram någon åldersnojja! Tror det är för att jag fyller 25 nästa år. Egentligen är det väl ingen ålder, men ändå känns det...jobbigt!

I lördags var i alla all jag ute med mina tvillingar. Jag hade det nog mer trevligt/mysigt/kul än skitkul... Ärligt så var nog det stället vi gick till det sämsta jag vart på, på länge! Men det är alltid lika kul att kolla på fula folk, och skratta åt löjligt fulla människor! Haha, själv var jag städad och drack kanske världens godaste alkoholfria drink som kostade mig 25 kr. Så jag känner mig ändå nöjd med kvällen + att jag var jättesnygg! Gud så nöjd jag är med mitt hår!

ett två tre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0