I detta nu del. 2

Jag kan seriöst säga att man FÅR tycka att sitt barn är jobbigt. Det är helt klart min rätt som förälder, för det är MITT barn! Idag, faktiskt i detta nu är Tyra sååå (med jättemånga fler å:n) jobbig! Allt handlar om en alldeles för kort sov på förmiddagen och sedan en sov på eftermiddagen. Tyra sover alltid 2 timmar på dagen och inget på eftermiddagen, men som sagt idag har hon det vilket gör henne helt förstörd! Undrar varför, det är ju gött och sova! Jaja, kul kväll man får nu då, 2 timmar eller mer, av bara gnöl!

Tyra låter;
Uäääääääää, aaaaaaaaaa, uhuhhuhuhu, huhuhuhuh, iiiiiiiiiiihihihhäääää

Jag låter;
blä

(okej, ännu ett tecken på att jag inte duger...hon bli tyst och glad med pappa....min pappa alltså)

idag låt Tyra och trotsa på golvet hemma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0