Idag faller det av

Här sitter jag och äter alldeles för många knäckemackor, det blir lätt så när det finns för mycket gott pålägg. Jag menar, men måste ju passa på för i Norge finns det ju inget gott pålägg alls...

Idag ska jag äääntligen klippa mig! Börjar faktiskt bli lite nervös nu! Jag som sparat så länge och äntligen fått långt hår igen så ska gå och kapa av det. Ens hår blir ju lite av ens identitet och nu ska jag helt enkelt skaffa mig ny identitet... Jag är så rädd för att dem ska klippa för mycket bara! Då börja jag nog seriöst att gråta! Har tänkt att ha i min lugglängd som slutar lite under hakan...vi får väl se.

Jag är lite smått irriterad på min lillebror. Okej att hans rum är hans rum, men han vet att Tyra är där inne och han låter ju henne vara det också. Så varför låter han tex. knivar, skruvmejslar och softairgun kulor (bolle som Tyra säger) ligga framme!? Ja, detta är saker Tyra kommit och gett till mig! Idag var det en morakniv! Blir tokig, man kan säga till honom en miljon gånger utan att han fattar att han i alla fall måste stänga dörren! AAAAAH! Tonnåringa alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0