"Någon kommer att DÖ!, sa mamma"

Tror ni på övernaturliga saker, "den andra sidan" och liknande saker?
Det gör helt klart jag! Kan ärligt säga utan att skämmas att jag haft kontakt med döda och sett saker som kommit att ske! Detta för min del utspelar sig i drömmar! Min mamma har också lite av denna "förmåga" men hon är helt klart inte lika öppen som jag, inte för döda i alla all.

Imorse så var det första min mamma sa till mig "- Någon kommer att dö, eller så händer det något mycket hemskt snart!" Näe, inget godmorgon alls utan någon kommer dö! "- Jaha, sa jag. Hur vet du det?" Då berättade hon just att hon hade haft en jättehemsk dröm som kändes alldeles för obehaglig och sann för att den inte skulle betyda något.
Och mycket riktigt! Idag fick min mamma ett samtal från sin kusin som berättade att hennes sambo har jätteallvarlig cancer och måste akutopereras! Ja, så ingen död (än) men något mycket hemskt! Åh, jobbigt att kanske en till ska ta och försvinna för oss av denna jävla cancer! Hemska sjukdom, är på tiden att dem hittar det ultimat cure nu!

Kommentarer
Postat av: Karin & Märta!

Jag tror & de sista har jag "sett/hört" jävligt mycket skumma saker. Ska till medium mest för att kolla imorgon om jag är dum i huvudet eller inte. Haha!

2010-03-23 @ 20:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0