Nästa dag, tack!

En seg dag som har gått i 100, så skulle man kunna beskriva alla mina dagar.

Fram till klockan 1 idag har vi inte gjort något. Då menar jag noll! Inte ens bytt till vanliga kläder. Sedan blev det stress! Maten skulle lagas, lägenheten städas och kläderna skulle på (+ en miljon andra småsaker) innan resten av familjen kom hem. När väl middagen var spisen så knallade vi iväg till Knalleland. Jag hittade så mycket fina kläder som mer än gärna skulle få bo i min garderob, men icke! Försäkringskassan har nu bestämt sig för att förstöra mitt liv! TACK!

Jag köpte (unnade) i alla fall en ljus jeansskjota för endas 99 pengar på Gina och hink + tillbehör till Tyra för ynka 40 pengar, BILLIGT! Det var dagens shopping helt enkelt, antagligen typ resten av årets jävla shopping också! (eller nåt...) Så imorgon eller fredag ska jag och Tyra inviga hennes hink och spadar det ska bli kul!

Morgondagen kommer väl vara lite mer innehållsrik än denna dagen, vi ska först till öppna förskolan (och jag säger då det... akta er nu kineser!) sedan hem och koka ärtsoppa (det är ju torsdag!) och slutligen till Eva och käka våfflor (våffeldagen imorgon, missa inte!). Så där ja, då var morgondagens planer klara så vi kan nästan räkna att det redan är fredag vilket betyder helg, och det innebär ju i sin tur att veckan är slut och en ny vecka är här och då kommer Carl! YEEY!

igår var jag hos tvillingarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0