Han lämnade oss och himlen blev grå

Godmorgon!

Egentligen är det ingen godmorgon, idag åkte min spik tillbaka till Oslo. Han har varit här i 2 dagar. 2 hela dagar har vi fått mysa som en familj och nu måste han tillbaka till jobbet. Om det inte var så att Carl om 1 och en halv vecka hade påskledigt i 10 dagar och skulle tillbaka hit så hade vi också åkt tillbaka nu men... nej! Jag slänger inte ut 299:- (nok) för att packa upp och sedan packa ihop igen! Stackars lilla Tyrisen som skulle behöva flänga ännu mer! Så hela denna och nästa vecka ska vi vara här ensamma tills Carl kommer tillbaka igen.

Denna veckan ska jag och Tyra spendera ute på landet. I mina föräldrars stugan. Det häftigaste som finns där är typ kanal 6...och en bastu! Så nu bli det inget som helst bloggande till jag vet inte när, eller snarare tills maten är slut! Vilket sker runt lördag typ, Haha!

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0