Fina naglar = fina händer

Igår gjorde jag som sagt stan en snabbis, fick med mig vax, 2 par vantar, leggins med nitar och en lång t-shirt hem, mycket nöjd! Snart ska jag vaxa bort min buske jag har under näsan. Jag fixade ju även naglarna igår och resultatet blev riktigt fint! Jag är skitnöjd! Det är fint när man får erbjudandet  att om något blir kasst så kom tillbaka så fixar jag det gratis, sånt gillar man!

Här kommer lite bilder från igår, det är tvillingarna som står för fotningen. Kika in på deras blogg och kika på vad dem gjorde igår...säger bara AJ!

steg ett välja tipp, sen ska den lååånga tippen kapas en bit...

 

vi delade en pizza, lite svårt att äta själv nä man får naglarna fixade

 

filafila det sista

 

KLART!

Som sagt blev jag jättenöjd, ska lägga upp en bild på båda händerna, lite svårt att fota båda händerna själv bara...haha! Förresten fick jag en klipp tid på tisdag, YEEES äntligen ska kråkboet bort!

Nu ska jag leka med Tyra, hon bär runt på sina "böja" (blöja/or). Kanske ska lära henne att sätta på hennes docka blöja, haha! Lekalekaleka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0