Vår? jacka?

Det är vår, vad ska man då ha för jacka i vår?

Jag är så fruktansvärt trött på att buffla på mig min vinterjacka som gör så att jag blir rund som en tomat (eller nåt). Det är sista året den hänger med nu alltså! Jag fattar egentligen inte varför jag haft den i år heller... kan ju inte ens knäppa den över brösten längre! (det hände något med mina obefintliga tuttar när Tyra kom)

Åter igen till detta med vår jackor. Vad ska man ha för jacka!? Kort eller lång? Tight eller pluffsig? Jag är väl kanske inte tjejen som kan gå i en kort tight jacka direkt heller för den delen vilket gör det aningen lättare att hitta en.

Något i denna stilen kanske?

båda från nelly.com för en billig peng!


Kommentarer
Postat av: Madde

tycker också det är svårt att veta vad man ska ha för jacka... skinnjacka har jag redan två, men det hade varit bra med nån längre variant typ de på bilden :)

2010-03-23 @ 18:23:27
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0