2 ½ timmar sömn gör en inte pigg...

2 ½ timmar sömn gör en inte pigg, det kan jag lova! 11 timmars sömn gör en pigg, det kan Tyra lova. Tänk att hon har sovit ännu en natt helt utan ett endaste gnöl inne i sitt rum och jag kan inte sova bara för mitt åbäke till sambo ska leka 18 åring. FAN! Nu ligger han och sussar sött och jag sitter uppe med röda ögon, flötigt hår och värk i kroppen. Jag skulle nog kunna somna sittandes.

Ja just det, jag har tappat rösten också. KUL! Idag blir det viska hela dagen...så länge det går vill säga. Det blir inte så många sånger och böcker lästa här hemma idag minsann.

Nu blir det söka lägenheter, sparka igång gubben och käka sen frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0