2 kg räckor!

Gårdagen var Carls första lediga dag på...en vecka typ, och vi började dagen med att tjafsa som två 3 åringar!
Vi båda är lika envisa och kan absolut inte ha fel, men denna gången förlorade faktiskt Carl han hade gjort fel (fortfarande bara enligt mig)! Som "plåster på såren" för vårt tjafsade kom Carl hem efter handlingen med 2 kg räkor! Jag vet inte, men jag kanske blev köpt av räkorna för när han och Tyra väl hade trillat in genom dörren efter att ha varit borta 2 timmar var mitt dåliga humör som bortblåst!

Tyra somnade i god tid (som alltid!) så jag och Carl hade massor med tid på oss att mysa med räckor, ost (wästgötaklostern), chips och vin!
Neeej, jag drack inget vin, utan Carl drack. Härligt kallt vitt vin, mmmmmm! Jag drack norges version  på champis som är otroligt söt (i alla fall när man druckit 4 glas). Kvällen avrundades med Jam Stenmark läsning, så otroligt roligt och lampan släcktes vid 23. Sedan minns jag inget mera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0