Alla får plats

Jag är en tjej som har mycket på min metervis långa önskelista. Denna är en sak bland alla miljoner andra grejer.


hittade den i nya Föräldrar&Barn

Men vad säger ni? Hur fräsch är inte den då? Och min favoritfärg rosa finns också! 
Jag älskar verkligen att cykla och att ha en sån cykel hade ju varit toppen! Mycket plats för barn och man ser dem hela tiden! (och för oroliga farmorar så finns det bänkar och säkerhetsbälten i!) Då återstår ju bara ett problem som vanligt, pengar. Från 20.500:- kostar den. Hosta upp det bara sådär någon småbarnsfamilj!

(Jag slår vad om att min pappa kan bygga en sån om jag ber honom!)


Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

hahah fan vad grym! synd att den e så dyr!

2010-05-30 @ 21:33:44
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0