Flytta? Ja nu tack!

Jag har redan flyttat in i lägenheten jag ska kika på när jag är i Borås. Börjat möblera och planera vad Tyra ska få  ha i sitt rum. Kikat runt lite på nätet om det finns några snygga väggdekaler eller tapeter. Hängt på IKEAs hemsida och planerat vad för möbler hon ska få! Saker vi ev. behöver köpa till vårt sovrum och bebisens rum! OJOJOJ, det är mycket man vill och mycket man planerar. Allt i från väggfärg till mattor. Inte för att vi egentligen behöver köpa så mycket, men det är alltid kul att få lite nytt!

En sak är säker i alla fall, Tyra ska få en spis i sitt nya rum!

Nu ska vi bara tycka om och få lägenheten också!


detta är ritningen på lägenheten!


Kommentarer
Postat av: Nikki

Jag ÄLSKAR planritningar, önskar vi hade en på den vi ska flytta in i!

2010-05-15 @ 21:12:26
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0