Hårresade!

De som känner mig väl vet att jag hatar hår! Kroppshår är så sjukt jävla äckligt och onödigt! Hår ska man ha på huvudet och runt ögonen (syftar på ögonfransar och ögonbryn, då´rå!) allt annat skulle man lika gärna kunna göra sig kvitt med föralltid!

Det sorjliga i hela denna hår "fobi" (det är ju egentligen ingen fobi) är att jag själv är så sjukt hårig, ÖVERALLT! Mörkt är det också vilket gör det hela ännu värre, jag ser förtusan ut som en karl! (känns som upprepning detta?) Nu när jag är gravid växer håret på kroppen bara fortare och fortare också! Det skjuts liksom ut! Om man ändå skulle plugga in epilatorn?

Kolla bara, orakade ben à 1 vecka;


jobbigt när håren blir så långa så det är mjukt istället
för sticksigt, då är det lååångt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0