Lon ute i solen

Efter handling och liten promenad blev det en "ute dag" idag också. 2 timmar har vi (jag) suttit ute. Jag tog till och med på mig mina bikinitrosor och ett litet linne för att färga lite extra av min kropp. Men när jag väl tagit första steget utanför dörren sprang jag in igen och drog på mig ett par av Carls shorts. Nej, jag vill inte sitta ute som den tjocka blekfis jag är när jag vet (och ser!) att grannarna står i fönstren och småtittar och alla är män!

Vi frossade i vattenmelon och vatten idag, ja... okej det blev en isglass också! Sedan tröttnade fröken Tyra och sa IN väldigt bestämt och ställde sig vid stentrappan. Så det var bara att sluta steka fläsk och gå in, men det var lika skönt det! Vi la oss i mitt och Carls sovrum som är otroligt svalt och läste massor av böcker.

Tyra älskar "lon" av alla dess sorter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0