Regn i Oslo

Carl har gått till jobbet, och vi är kvar ensamma som vanligt. Idag är det riktigt pissväder ute! Vart tog vårt fina Oslo väder vägen? På alla håll i Sverige verkar det vara fint, varmt och nästan t-shirt väder! Jag vill också ha t-shirt väder så jag och Tyra kan vara ute på vår lilla uteplats, jag vill smyg sola min nästan genomskinliga hud!

Idag väntar vi besök igen. Det är Carls pappa + sambo som kommer. Vi ska käka på Yaya´s (där Carl jobbar) och sedan vet jag inget mer. Folket kommer in till Oslo vid 4 och då ska jag och Tyra ta oss in till stan och möta upp dem i detta pissregn! Tur att jag har ett regnställ som jag fått av Eva, det åker på! Tyvärr kommer väl fötterna vara genomsura, för gummistövlar äger jag inte. Fuskit att Tyra har 3 par och jag har inget! Konstigt va? Hon åker ju vagn och jag går, jag behöver helt klart 3 par mer än hon behöver det, haha!

Nej, nog med svammel! Nu blir det lunch för mig och sedan ska jag fixa till mig...Carl ska ju inte behöva skämmas när vi kommer dit sedan! 


hej då pappa! pusspuss!


ja, inte så hett kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0