En heldag på stan!

Klockan 12 gick jag och Tyra hemifrån idag, vid 17 tiden var vi hemma igen. En heldag på stan! Det började med picknick i Frognerparken med 5 av tjejerna i "svenskgruppen" + deras bebisar. 2 timmar satt vi nog i gräset och mumsade pastasallad, äpple, jordgubbar och bulle sedan gick vi alla åt var sitt håll. Jag och Hanna gick åt samma, vi bestämde oss för att gå ner till Akers brygge. På vägen bjussade Hanna mig på den godaste smoothien jag någonsin druckit!
När vi kom fram till Akers brygge så traskade in på shoppingcentret där och gjorde i ordning våra små, båda stank nämligen kackelur (det vill säga bajs)! Sedan knallade vi i affärer. Jag hittade kanske världens sötaste klänning till Tyra som jag inte kunde hålla fingrarna borta ifrån, 259:- inne på Monsson Children. Efter det hände det inte så mycket mer, min rygg, mina lår och mina ljumskar pallade inte mycket mer så vi sa hej då till Hanna och Emil och tog T-banan hem.

Väl hemma möttes jag av världens kaos som jag inte ens tänker skriva hälften om här, ni han ju läsa detta så får ni en liten bild av det. Jaja, det är väl bara "att göra det själv", om kroppen orkar. Jag kan seriöst inte sätta mig på toa utan att gråta för det gör så ont att resa sig, samma sak när det gäller alla ställen. Sitter eller ligger jag, blir jag helst kvar där till jag verkligen måste flytta mig! Hua, måste söka hjälp för det här när jag åker hem till Sverige nästa vecka.

 

 
Sötnnöten provar sin nya känning, fiiina klänning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0