Tufftuff, imorgon åker vi!

Imorgon åker jag och Tyra till Borås.

Denna vistelsen blir kortvarig (förhoppningsvis!). Jag har fullspäckat schema och kommer antagligen inte ha tid för mycket alls, det vill säga träffa alla vännerna i Borås.

Torsdag: BVC 8.00, MVC för UL 10.00, MVC extrasamtal 11.00,
Kika lägenhet 13.00
Fredag: Tandläkare 8.30, Shoppa lite, Åka till landet
Lör/Sön: Landet
Måndag: TRÄFFA NÅGON VÄN KANSKE
Tisdag: Åka hem!

Som ni ser, full tupp! Extrasamtalet på MVC handlar om min foglossning. Jag lyckades få en liten 10 minutare inklämd och förhoppningsvis kanske jag kan få ut allt jag vill säga på den lilla tiden + få en tid till en sjukgymnast eller liknande, man kan ju hoppas!
Jag ser i alla fall mest framemot UL:et och visningen, jag hoppas verkligen så mycket på denna lägenheten! Får vi inte den ser det ganska så (väldigt) mörkt ut för oss!

Nu blir det massäcks stök i köket inför imorgon, för det hinner jag verkligen inte med i morgonbitti! Vårt tåg går 07.00 vilket innebär att vi måste åka härifrån kl 06.00 vilket i sin tur innebär att jag måste gå upp kl 05...! Ja ni förstår, rena döden!


hejsvejs, från en trött och halvdöd mamma!


Kommentarer
Postat av: Erika

sv: den är köpt på öob faktiskt.. 129:-

2010-05-18 @ 20:30:26
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0