v. 19 (18+0)

"Pål" är ännu en vecka äldre. Snart är h-n halvvägs gången också! Nejnej, det är inget folk bara säger, men njut av den första graviditeten lite extra för den andra springer iväg verkligen.

Jag mår toppen (förutom ryggen/foglossningen då)! Känns faktiskt underbart att inte vara så påverkad. Öööh, ja jag ljög lite kanske för min hjärna har blivit lite mossigare (bebis hjärna) och huden torrare men det är inget jag lider av, mer Carl kanske...ja av min mossiga hjärna då =)

"Pål" är inte så livlig av sig, eller så är det bara så att h-n ligger konstigt. Det är precis som när jag väntade Tyra, bara sega rörelser, lite större rörelser som om hela bebin rör sig. Så sparkar för min del existerar inte (vilket gör mig toknojig!)! Vi får väl se vad som visas på vårt UL om 6 dagar! Och förresten så slipper jag gå ensam! Carls mamma kan gå med vilket känns helt underbart så man slipper göra det själv. Puh! Ett problem mindre!

Ses nästa vecka för mer "Pål" uppdatering!
Då kanske en och annan UL-bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0