v. 20 (19+0)

Jag tjuvstatar vecka 20 här i bloggen, jag hinner nämligen inte slänga in något imorgon för då är jag på landet!

Halvtid, HALVTID!? Ja, om ungefär lika länge så kan vi ha bebi "Pål" hos oss! Helt otroligt! UL:et igår var som sagt felfritt, en liten bebi som mådde fint ligger i magen och gror. Nu kan jag äntligen andas ut och sluta tänka så mycket på saker som kan vara fel, det känns underbart. Bebisen gör sig även påmind lite hela tiden, buffar och har sig.

Min BM Ann har hela tiden sagt BF 15 okt, Jag 16 okt och UL blev 17 okt, så jag ändrar inte mitt räknande utan kör på mitt eget datum, mellan datumet den 16 okt. Jag satsar ju på 2 veckor innan det också för snitt är något jag verkligen vill ha! (KOMIHÅG: ring aurora-barnmorskorna!)

För skojskull vägde jag mig när jag var på MVC igår, inte ett endaste kilo har jag gått upp än! Ner ett halv kilo istället! Jag tror det beror på helt nya matrutiner faktiskt, för jag rör då inte på mig ner nu än förut, snarare mindre.

146 dagar kvar (imorgon då)

Kommentarer
Postat av: Jenny Haidarian

Varför vill du ha snitt? Det är ju döcoolt att föda normalt, jag lovar ! :D Jag skulle aldrig vilja ha snitt, inte ens om de erbjöd mig :P

2010-05-21 @ 11:13:52
URL: http://jennyhaidarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0