Varning för surkärring!

Någon som känner igen detta?

Operation "vi har det alltid så här rent och städat hemma" är påbörjad, till och med halvfärdig. Mattan från vardagsrummet var helt klart dagens jobbigaste punkt. Ja, självaste mattan är ju inte jobbig i sig utan att skura den för hand var jobbig. En matta på 180X250 cm är inte att leka med! 1 timma tog det allt som allt och då orkade jag bara med ena sidan. Jaja, det är ju faktiskt bara ena sidan som visas!

Låter lite bekant va? Ja, jag skrev det IGÅR och idag är mattan inte längre ren. Nej, en visst typ jag bor med som har snopp har gått in på mattan (som ligger på vårt för tillfället väldigt varma badrumsgolv för att torka) med skor! Ja ni läste rätt MED SKOR!
Vem fan går in på en fuktig matta med skor?! Jo min sambo! Tack för den, som en piss i ansiktet efter 1 timmas skrubbande med ryggont som som sträcker sig från mitten på ryggen ner över halva låren, TACK! Inte ens diskmaskinen kunde han ta, mummelmummel i all evighet.

surkärring!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch och fy! Jag skulle också bli sjukt arg. Var det mysigt i parken idag?

2010-05-11 @ 18:47:00
URL: http://krakunge.blogg.se/
Postat av: cecilia - miliams mamma

jag skulle seriöst gå och lägga mig om jag hade varit med om samma. (skrev dö först, men kom på att det var att ta i..)



Grattis ( väldigt sent iofs) till bebis no 2!

2010-05-15 @ 14:36:22
URL: http://millesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0