Oförskämt bra!

Ännu en natt har vår minsta underbar tjej skämmt bort oss med en hel natts sömn! Det är otroligt tycker jag. Även om hon sovit har inte jag det. 3 ggr vaknade jag för att känna på om hon var död (haha, löjligt kanske), 2 ggr vaknade jag av att Tyra ropade på mig och 3 ggr var jag tvungen att gå upp för att dricka. Visst är det kul, mitt gravid-kissande har bytts ut mot dricknde istället. Jag skojar inte när jag säger att jag säkert dricker som det rekomenderas, 2 liter och vilken normal människa gör det?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mysig hon ser ut :) Ang. vattendrickandet. Jag antar att du svettas som bara den med? Det gjorde jag första månaden/månaderna efter förlossningen. Jag kunde vakna och vara blöt och min första tanke var: Jag har kissat ned mej!! Men jag svettades bara sjukt mycket. Mycket vätska ut= ökar behovet av vätska in.



2010-11-24 @ 21:03:00
URL: http://krakunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0