Tänk va. När jag gick på högstadiet och äl...

dsc00151 (MMS)

Tänk va. När jag gick på högstadiet och älskade Håkan Hellström mer än livet själv så tyckte min pappa att jag var "sjuksjuksjuk"som låg och ylade inne på mitt rum till första skivan. Han tyckte Håkan var kass. Men nu, NU hittar jag minsann Håkans första i stugan, han har köpt den, och skivan satt till och med i CDspelaren... Min pappa gillar Håkan, jag gillar min pappa. Förresten så avnjuter jag en kopp kaffe, lite choklad, clementin till gårdagens aftonbladet medan Carl och Tyra är ute och snöar bort. Jag vet minsann hur man njuter av lugn och ensamhet ska jag säga er, fast det vet nog alla mammor. Nu ska jag återgå till Håkan och mitt kaffe, Tjing!


Kommentarer
Postat av: Lulu

Haha, där ser man :) Ja, min mor blev bananas på mig och Nadia som också hade skivan på högsta och sjöng med. Kommer ihåg när jag såg honom första gången på trädgårn, vilken dans och lycka det var :D

2010-11-26 @ 12:16:42
URL: http://luluscastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0