Tidigare idag var vi på promenad. Tyra grä...

dsc00160 (MMS)

Tidigare idag var vi på promenad. Tyra grät mest hela tiden. Hon är inte som andra barn som vill åka pulka och busa i snön, nej hon tycker till och med att de aktiviteterna är riktig pest! Hoppas verkligen hon ändrar sig jag har nämligen äntligen fått mig ett par termobyxor! (Heter det så fortfarande? Termobyxor... Termobyxor...) Så jag kan busa ute massor i vinter! Snart ska vi börja snaska lördagsgodis men innan dess blir det lite gröt och clementin till mellis.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det ser jag fram emot att testa. Pulkaåkning :-) Hoppas Emil gillar det.. Han gillar att gunga gunghäst så kanske, inte att man kan jämföra helt ;-)

2010-11-27 @ 16:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0