Fläng!

Jag och Lilly är hemma hos mina tvillingar. Vi tar det lilla lugna efter en hel dag i rörelse.

Först var det stress till BVC. En riktig jävla räser morsa var  jag i morse när jag insåg att jag tagit fel på tiden och faktiskt skulle vara på plats 1,5 timma tidigare än jag var inställd på. 15 min tog det mig att göra i ordning mig och 2 barn från top till tå, bra jobbat!! (min lilla tjej är nu mera lika stor som Tyra när hon var 5 veckor, hon växer som hon ska helt enkelt)

Efter BVC gick vi hem och stressade i en timma tills vi satte oss på bussen mot stan och sedan vidare mot Knalleland. Där mötte vi Ponny, käkade en happy meal och kollade på alldeles för mycket snygga kläder som jag inte kommer ha råd med på väldigt länge! Vi traskade vidare till mina föräldra för lite häng tills Ponny var tvungen att åka hem. När hon åkt kom Carl och vi tog oss in mot stan. Det skulle inhandlas thai-koriander men den enda butiken i hela stan som säljder det hade slut på det vi skulle ha, skit! Vi gick då istället till maxi och köpte clementiner och Tyra fick en korv med bröd för 5 :- och hon var överlycklig!

Lilly har verkligen sovit hela tiden när hon åkt vagn, och även där emellan när vagnen stått stilla. Så i princip hela dagen har hon sussat, undrar just hur natten blir. Hon sover nämligen igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0