2 dagar kvar!

Jag har hittat en anledning till att bebisen inte kan komma förens efter den 17 okt kl: 19:40. Ja och med det menar jag att jag inte kan åka upp till förlossningen innan då. Jag har äntligen (igen) hittat den underbara Molo overallen som jag så länge väntat på ska komma upp på Tradera efter att ha missat aktioner eller i sista stund blivit överbjuden. Men nu, denna gången måste jag ha den! Det bara är så, den måste bo hemma hos oss och min lilla tjej måste ha den! Om jag (mot all förmodan) skulle åka in innan det så ska jag hitta mig en backup som kan bidda på den åt mig!

Förresten så är hälften av "göra mig fin" listan klar. Håret belv färgat idag och mustaschen vaxad. Nu är det bara armarna som ska epileras, ögonbrynen som skall noppas och...nej inget mera. Håret blev väl kanske i ljusaste laget men bättre det än min hemska utväxt! Jag ska någon gång i framtiden slinga det i en mörkare nyans så det blir lite liv i det. Nu är det nämligen bara extremt finneblont och jag ser ut som den finne jag visst egentligen är.

Det händer fortfarande inget på bebisfronten förutom att hon är vild. Förresten min pappa tror hon kommer på fredag natt, eller att vi kommer att åka in på fredagskvällen, vi får väl se.




Kommentarer
Postat av: Karin & Märta

Om du vill kan jag ha koll på den! :) Tradera alltså.

2010-10-14 @ 21:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0