+ 9

Nu lägger jag mig i sängen och föder barn själv! Haha, nja kanske inte riktigt.

Hela natten har jag vaknat av sammandragningar, tyvärr har det inte varit något direkt "mönster" på det hela. Men jag tar det som en bra grej, kroppen börjar förbereda sig mer och mer! Sedan jag gick upp imorse har jag också haft sammandragdningar till och från, även molande värk hela tiden och *hosthost* en viss slemmig sak har börjat lossna (jag tar det som ett det är på G, även om det kan lossna långt innan).

Jag håller mina tummar för denna dagen, som för alla andra dagar.


Kommentarer
Postat av: Nikki

jag håller tummarna för oss båda. börjar bli riktigt bittert det här! Hejja oss!

2010-10-25 @ 12:24:48
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0