Är du full Tyra? AAAAA

Äpplejuice som stått rumstempererad i en plastflaka i ca 2 veckor är väl inte så jäkla smart att dricka va?

Tyra lyckades få tag på en väska igår och hittade en flaska med just sån juice. Inte tänkte väl jag på det för just den väskan hade Carl med sig som skötväska underdagen när dem var på promenad, så självklart todde jag att juicen var ny och inget vi glömt kvar. Det var inte förens imorse när Tyra kom traskandes med flaska igen (som blev kvar på hennes rum sedan kvällen innan) som jag tyckte att hon luktade...alkohol! Jäst liksom, precis som äpplemust! Frågade då Carl om det var ny juice eller vad det var frågan om. Och nej, som ni förstår var den inte ny!

Så nu sitter jag här, med ett fullt barn. Neeej, riktigt så är det inte hon har inte hon har faktiskt inte reagerat något alls. Men något säger mig att det kommer antingen en spya eller en riktigt äcklig bajs senare. Borde man ringa sjukvårdsupplysningen?


Kommentarer
Postat av: Nikki

Nääe :( här blir inga barn födda. kommer nog inte förrens till jul!!

jag tror du får före.. är nästan 100 på det. :D

2010-10-15 @ 10:50:43
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0