Inte min skrikiga kväll, puh!

Jag är "ledig" och klockan är strax efter 19, när hände det sist? Det är ju inte så att Tyra sover redan (nej tyvärr) utan Carl lägger henne. Hon gråter, nejar och ropar på mig medan Carl nynnar. Jag kan faktiskt inte låta bli att tycka lite synd om honom som har så vårt att lägga sitt egna barn, men jag antar att det blir så när han enbart gjort det kanske... 5 ggr det sista året (och då tar jag nog i).

Nu blir det andra bullar i alla fall! Med en pappa som är hemma kvällstid (förhoppningsvis!) så blir det betydligt lättare att ta läggningen. Jag tror det kommer vara så här hela veckan innan hon "accepterar" och vänjer sig vid honom, men hon har faktiskt inget annat val, och inte han heller! Jag kan inte göra allt, speciellt inte med en ny bebis på väg! Dem måste helt enkelt hitta sitt vis, precis som jag och Tyra har vårt, hon och morfar har sitt och hon och mormor ett helt annat.

Alla kan lägga barn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0