Passa på med lyxen

Morgonen blev underbar även om jag var tvungen att gå upp mycket tidigare än jag väntat mig.

Jag dukade upp en härlig frukost framför dålig morgonTV och njöt av ensamheten, stillheten och latheten! Jag tyckte det var lika bra att passa på för "man vet ju aldrig när man får sitta ensam en morgon och mys äta med täcke och kuddar i soffan igen". Lika bra var det väl att jag passade på, Carl ska redan börja jobba imorgon och onsdag, vi hoppas självklart på att det blir förlängt. Så, ja... där rök mina sovmornar och ensamma lurkiga frukost mornar i soffan, tur att jag passade på minsann!

Förresten så somnade jag efter frukosten och sov till strax efter 12, lyx!


frussskost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0