Sjukling

Fredagen blev inte rikigt som planerad. Istället för att umgås och busa ute i Sandhult hos tant Cornelia och att jag senare på kvällen skulle få både en FF-kväll och BF-kväll hos mina föräldrar (med sovmorgon, egen tid och hela köret) så blev det en dag och kväll hemma med en jättehängig liten brud. Denna dag hanns det till och med 2 sovpass på 2 timmar vardera, inte illa pinkat !2 spyor, massor av tjocksnor och lite sömn tar visst hårt på en. Vi kan väl säga att jag i alla fall fick min efterlängtade sovmorgon utan att åka iväg, idag sov Tyra till 20 över 9!

Idag är hon i alla fall betydligt piggare och har till och med ätit som hon kanppt gjorde igår. Imorgon är hon nog som sitt gamla jag igen, men vi skippar nog förskolan på måndag bara för att vara på den säkra sidan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0