v. 39 (38+0)

13 dagar kvar!

Jag bara väntar och väntar på att det ska hända något, men såklart händer det inget! Detta med hallonbladste (som jag sörplat 4 koppar i 4 dagar av) är ju en bluff. Jag tycker till och med att det händer mindre nu än innan. Jag antar att det bästa är att rör på fläsket helt enkelt för då är enda gången jag känner något överhuvudtaget!

Det är verkligen trångt för lilla tjejen nu. Hon känns faktiskt riktigt stor, såpass stor så jag tycker att hon ska komma ut, haha! Men ärligt, om hon känns så stor nu så ska hon ändå ligga och fläska på sig i 2, kanske 4 veckor till! Nej, inte helt OK. Min mamma är elak, hon säger att jag kommer få vänta jättelänge innan bebisen kommer. Min mage har visst inte alls börjat sjunka, "- Du är inte klar förens magen hänger nere vid knäna, hahaha!", säger hon. Snäll min mamma har va?

Jag vet nog inget mera. Jag mår faktiskt bra men är ganska trött (måste sova med Tyra varje dag för att orka) och känner mig något (väldigt) klumpig när jag ska resa mig. Mina fötter har svulnat upp också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0