"1 2 3, vad ska du ske?"

Så här mycket avbruten sömn för en och samma människa är inte bra! Det ska bli så skönt när Carl kommer hem och jag kan smita iväg, sova borta en helg och han får ha Tyra. Jag behöver i alla fall en sammanhängande natt och morgon innan bebisen kommer!

Idag är Tyra ledig, men vi ska till förskolan ändå. Det är nämligen skolfotografering! Jag har lite ångest över vad mitt lilla monster ska ha på sig. Fint men ändå inte uppkätt! Min mamma klädde alltig upp mig massor inför skolfotot, krosadeskjortor, kavajer och fina frisyrer...typ! Inget jag vill att Tyra ska ha direkt, inte ens klänning. Hoppas hon sköter sig fint, även om jag är med. Finns ju en risk att hon vill att jag ska sitta med henne när dem ska fota, och det går ju inte!

Förresten, 4 koppar te blev det tillslut och inget hände! Kanske ska ge det en chans till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0