1 månad till BF

29 dagar kvar, v. 35+5

Igår träffade jag min fina BM Ann. Magen växer perfekt, hjärtat slog jättefint (140 slag/min) och min viktuppgång är idealisk (hosthost 8 kg, lite mycket måste ju varit för jag inte rört mig de 2 senaste veckorna...jag gillar bortförklaringar OKEJ? haha). Hon ligger med huvudet ner vilket jag själv fick känna också. Carl hade också möjlighet att känna men den fegisen vågade inte (och nu när jag tänkt efter så vet jag inte om jag ville att han skulle känna heller, typ ta på mig "där" från fel håll och liksom...nä hela tanken kändes pervers nu! haha).

Nu är det i vilket fall bara 1 månad kvar (inte mer det har jag bestämt!) Det firar jag ikväll med förvärkar, halsbränna och ett jättesug på cheddardipp! Jag vet inte om jag kan göra något åt något av det? Man kanske kan ta Alvedon mot förvärkarna, ta ett glas samarin (har iof redan tagit 2 idag) mot halsbränna och...det största problemet kan jag ju självkart inte lösa!


en gaaanska stor mage!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0