Byxlös

Sitter och är lite irriterad! Jag hatar att missa aktioner på Tradera, speceillt dem med de plaggen man vet att man skulle haft!

Jag hade span på ett par byxor till bebisen i tisdags, men så drog ju föräldramötet ut vilket gjorde att jag missade dem! Och inte nog med det så gick dem snorbilligt också vilket gör hela saken ännu mer irriterande (vilket problem va?)

Det var i alla fall ett par byxor från Molo med stjärnor i str. 56, så om någon får syn på ett par igen hör av er! Jag har till och med kikat igenom massa klädsidor på nätet om de finns kvar någonstans i någon avlägsen katogori för dem är ju självklart utgågna, men jag vill ha dem ändå!


de svarta är prio 1 men lila funkar också!
och självklart finns det i från str. 68 och upp, men hjälper ju inte mig!


Om jag inte hittar någon av stjärnbyxorna så blir det nog någon av dessa;


Kommentarer
Postat av: Sophie

Nu skämms jag! Satt vi på samma föräldramöte tro? Ber om ursäkt att jag inte såg dig, er?



Skall hålla utkik efter muddisar till dig!

2010-09-19 @ 20:04:49
URL: http://hemmahossofi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0