Idag gör vi det fint!

Är ju i v. 35.
Var inne och läste lite nyss, mest för att se ungefär hur stor snittbarnet är nu. Så här står det på blimamma.se; Bebisen är c:a 47 cm från hjässa till fot. VAH?! Det är 1 cm kortare än Tyra var när hon föddes, det känns ju ganska stort för nu. Så jag garanterar att vår lilla bebis inte är så lång (helt onödig info...)

Nu ska vi starta vår dag. Frukost, dammsuga, moppa, flyttamöbler och sy står på listan. Slår vad om att vi hinner frukost och dammsuga innan det är dax för sov (3timmar3timmat3timma!). Jag ska även ta och gå ner i källaren och hämta upp alla bebiskläder. Känns som att det är dax nu att gå igenom det vi har och se vad vi behöver. Annars finns det risk att jag bara köper på mig massor som blir liggande i garderoben, det är ju trist, väldigt onödigt och oekonomiskt!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0