"Lödas godi"

Det svider i mina ögon! Det dunkar i mina öron! Det värker i min kropp! Det skrapar i min hals! Det rinner snor ur min näsa! Men andra ord, det är synd om mig!

Jag och Tyra packade vår väska igår och åkte hem till mina föräldrar. Inte för att jag sökte sällskap för dem är ändå i sugan utan för jag är trött på att vara i det eviga oklarara stökiga hem vi bor i! Lite sällskap fick vi dock, min lillebror är hemma och pluggar (han spelar mest nintendo...). Det är bra att honom hemma, han är till så stor hjälp så jag vet inte vad. Tyra har nog lekt med honom mest hela dagen medan jag har legat som en grönsak i soffan och sängen, hjälp är fint att få men andra ord!

Annars så har dagen varit lugn som tusan. När Tyra inte lekt med Anton har hon lekt själv (hon trivs så bra här!) och hon har även fått lördagsgodis. Jepp, det får hon varje lördag! Mellan 6-8 godisbitar och det är alldeles lagom, ibland blir det till och med en och annan över. Favoriten är lakrits, gärna salt också, precis som jag! Idag låg det ett mini paket russin med bland godiset vilket är minst lika poppis!


5 bitar + russin, vilken kalaslördag!


Kommentarer
Postat av: Josefina

Hihi, vilken gullig portion godis!

2010-09-12 @ 07:39:15
URL: http://halksocka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0