Monday morning

Vilken orolig natt vi haft här. Första sedan vi flyttade in.

3 gånger har jag varit inne hos Tyra i natt och gett henne en napp, 2 ggr tröstat henne och 2 ggr tagit tempen för hon gnölat så. Hon hade varken feber eller något annat, kanske ont i magen? Jag tror mest på mardrömmar! Vid halv 5 orkade jag inte mer (då jag själv la mig kl 1 i natt!) och bar in henne till min säng. Hon somnade gott, i typ 20 min innan hon skriker ut "neijneij, inte kolan, inte kolan!" "mamma komma nart" och massor med djupa suck. Lite ångest idag då här jag ska lämna henne om ca 2 timmar och hon till och med har mardrömmar om stället!!

Andra bra saker just nu; Toapappret är slut och jag behöver skita. Mitt hår ser ut som ett affro. Jag har myggbett på händerna och jag har nageltrång.

Have ha nice day, I hope i will!


Tyra för exakt ett år sedan, jag antar att hon kommer se ungefär likadan ut idag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad kul! Då måste du berätta vad du fick för resultat! :) Ska be min svägerska också, för de vet att de väntar en pojke. Får vi se hur väl det stämmer!



Jag är ju som besatt av att få veta bebisens kön, och 14 dagar känns nästan outhärdligt.

2010-09-06 @ 08:06:57
Postat av: Pauline

Ja, den där kommentaren var från mig, så klart :)

2010-09-06 @ 08:07:24
URL: http://sofiapauline.blogg.se/
Postat av: Lulu

Stackars liten. Är dem inte snälla på förskolan? =/

2010-09-06 @ 15:09:18
URL: http://luluscastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0