Planer åt skogen!

Nej! Det blev ingen barnloppis idag, det regnar ute och jag är vekligen inte sugen på att gå en regnig promenad,  tyvärr är mitt busskort tomt för pengar (oså får man ju inte betala kontant på bussen, dumt!) och min pappa drack öl igår så han ska inte köra förens senare. Där rök den chansen till stugkläder.

Istället sitter jag nu hemma med en övertrött tjej som gråter så fort hon inte får som hon vill. Det kan vara allt ifrån att få ett nej till att sockan sitter fel på foten. Och när det är gråt skriker hon efter "Bestefaj" (morfar) för han är snäll och jag är dum!

Just nu går det att underhålla henne med Hästen Plopp:

Lilla hästen Plopp red uti galopp
backe upp och backe ner tills han inte orka' mer.
Till stallet gick han då, mumsa havre i en vrå.
Sen ska hästen sova sött, för han är så väldigt trött.


Jag tror jag lägger henne och mig så kanske vi båda vaknar glada.


Kommentarer
Postat av: Annie

Man kan ju betala med sms så hoppet är inte ute !:P

2010-09-25 @ 10:06:04
URL: http://anniemolarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0