Produktiv!

Det funkade att sova. Vi vaknade båda glada.

Dagen har spenderats hemma! Regn i omgångar gör det inte så lockande att gå ut.
Vi har nöjt oss med städning, sortering och plockning i lägenheten idag. Det svåraste var nog att städa verktygslådan. Att sortera skruv och spik är inte det lättaste med en klåfingrig tjej, men det gick! Nu har vi ordning på alla verktyg och alla skruvar (som legat utspridda i lägenheten)! Jag har även spacklat igen två hål i en byrå som Carl skulle ha gjort för snart 2 år sedan! Imorgon ska den få sig en omgång med vit färg också, så blir den nog (nästan) som ny!

Målat har jag också gjort idag, en annan byrå. Mera då? Diskning, tvättning, vikning, lekning, matning... många -ning har vi gjort. Mycket läsning har det blivit mellan varven också. Totte och Malin är Tyras nya favvobok. Ordet penis som är med i boken är något hon fastnat för, antagligen bara för det kommer kiss ifrån penisen. När vi stod i duschen här om dagen sa hon "Tyja kissa pänis" samtidigt som hon kissade... "Mmmm" sa jag "Fast du har ju en kisse". Vad kallar ni den? Snippa? Mus? Näe, vi kör på kisse här hemma... och penis visst!

Nu ska jag tillbaka till målningen, en andra omgång färg behövs på byrån!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kissajn & bajje!!

2010-09-25 @ 22:33:15
URL: http://kaarinlinneamaria.blogspot.com
Postat av: Nikki

vi kallar den för mudji (hur fult som helst) och snoppen!

2010-09-26 @ 09:52:04
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0